דולגופיאט : דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם : דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).

דולגופיאט : דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם : דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה:

ארטיום דולגופיאט: "חשבתי שהתרגיל שעשיתי לא מספיק טוב ...
ארטיום דולגופיאט: "חשבתי שהתרגיל שעשיתי לא מספיק טוב ... from www.makorrishon.co.il
הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: אין לי מילים לתאר את ההרגשה. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

זהב לדולגופיאט בגביע האתגר
זהב לדולגופיאט בגביע האתגר from ynet-images1.yit.co.il
ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל.

אין לי מילים לתאר את ההרגשה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

צה"ל אישר לדולגופיאט לטוס לאליפות העולם
צה"ל אישר לדולגופיאט לטוס לאליפות העולם from images.one.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama